Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Gabriella Blom - 9 januari 2011 20:36

Tänk vad temperaturen kan ändras snabbt. Igår tänkte vi åka slalom, men då var det minus 18 och det pallar inte mina fingrar. Inte näsan heller för den delen.Mycket behagligare väder när jag vaknade imorse. Idag har jag hjälp Anna som var med på programridningsträning på Färsta. Hon red LC:1 o B:1. Det gick bra men Wille var verkligen på hugget. Fast  mycket hellre det än en häst som man måste sparka fram. Han är för härlig. Jag ska rida honom mån o tis. Det ser jag fram emot. Har hunnit med att springa idag också. Fort gick det, verkligen kul när man ser framsteg. Är det någon som vet någon ledig stallplats? Gärna nära ridhus. imorgon är det dags att jobba igen. Helt vanlig vecka inga röda dagar :( Önskar det var minst en röd dag varje vecka ;) Jag blir så trött i både huvud och kropp av att sitta inne hela dagarna. Måste nog försöka gå ut varje rast och ta lite frisk luft. Nu ska jag fortsätta på boken jag läser den heter The truth about Melody Browne av Lisa Jewell. Alla hennes böcker är bra, den här har nog inte kommit ut på svenska än. Väldigt bra :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards