Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Gabriella Blom - 9 juli 2010 17:25

Äntligen helg   . Veckorna går verkligen supersnabbt. Trivs fortfarande jättebra på jobbet. Har dessutom en fantastiskt fin häst att rida och pussa på. Det är så kul för jag märker att Lappen älskar när jag kommer och rider. Han har blivit så duktig. I onsdags fick Anna prova att rida Lappen för jag red Johan. Det gick jättebra Lappen var pigg och dom hoppade några skutt i skogen. Red Johan på ridbanan lite. Märktes verkligen vilken bra träning det är att rida barbacka. Jag satt som klistrad i sadeln. Johan kändes jättefin. Igår red jag Lappen på banan. Han var sååå fiiin gick i lång låg form i skritten båda varv. Även traven v varv arbetade han jättefint. Svårare i höger varv eftersom han blir lite stel och petar in h bogen. Jag vet ju att det tar tid så det är inget jag bekymrar mig över. Han är ju van att gå så, med träning så kommer han att bli jämn och fin. Det är nog dags att filma igen snart. Imorgon ska jag städa lite och vara ute i solen om det är fint väder. På söndag ska jag och Anna åka till Bergsjö.  Matilda har ju fått hem sin nya ponny Flip.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards