Alla inlägg den 26 december 2010

Av Gabriella Blom - 26 december 2010 10:53

Nu ska jag försöka sätta igång med bloggandet igen :) Julen har varit bra . På julafton var vi hos svärföräldrarna på fm och hos mamma och pappa på em. Har nog aldrig ätit så mycket under en dag. Igår red jag Wille i skogen, han fick pulsa i snön. Sedan sprang jag 3 km. Går rätt tungt inomhus. Saknar verkligen att kunna springa ute. Jag går ju till och från jobbet varje dag så då får jag ju i allafall vara ute. Jobbar på Bolagsverket igen så det blir mycket sittande framför datorn. Inte riktigt min grej, men det går. Jag har ju två av mina bästa vänner där =D Dessutom är det ju trevligt när lönen kommer. Jag har hjälpt Anna med Wille och ridit Hamilton åt Linda. Takida kommer snart hem så då är meningen att jag ska rida honom. Men jag saknar en egen häst. Saknar min Lappen väldigt mycket   . Fast han har det jättebra och det är viktigast.

Idag ska jag bara slappa.  Fast det blir ju en ridtur och kanske lite löpning, men annars ska jag försöka läsa och ligga på soffan. Sov 12 timmar igår natt. Var nog rätt trött  . Är väldigt dålig i allergin just nu. Riktigt slemmig i halsen och hostar och harklar hela tiden. Det är jobbigt när ingenting hjälper och man inte vet vad det beror på. Det är i allafall inte djur eller hö. Ska be om mer tester framöver.  Välkommen tillbaka till min blogg alla vänner.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards