Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Gabriella Blom - 21 maj 2012 07:55

Nu är det dags att komma igång med bloggandet igen :) Det kommer att hända en hel del saker i sommar. Det känns kul jag är verkligen laddad. All träning har varit bra, förutom att jag fått en inflammation vänster armbåge :( Så nu är det löpning som gäller  . Inga tunga vikter på ett tag. Har dock arbetat en del på torpet. Vår ladugård rasade ihop så nu måste vi ta rätt på allt virke. Målet är att rensa upp före midsommar. Just nu ser det ut som ett skrotupplag. 

Jag har fattat ett beslut. Det är dags för mig att skaffa häst. Japp en egen  . Det konstiga är att när jag väl bestämt mig vet jag inte riktigt vad jag vill ha      . För mig är individen väldigt viktig och att hästen är rolig att samarbeta med. Jag kommer att sakna Takida väldigt, vi är ju bästa kompisar. Men det har känts som att jag inte utvecklats själv i min ridning. Nu har jag faktiskt hittat en häst  som jag blivit kär i. Går allt i lås så dyker han upp här i Sundsvall under sommaren. Det är en silesisk häst, han är 6 år och 172 cm mkh. Tror inte det finns många sådana i Sverige. Det är en polsk ras, större halvblodstyp med inslag av oldenburg och östfrisisk häst. Här kommer bilder på Grom som han heter  .

          

Ovido - Quiz & Flashcards