Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Gabriella Blom - 16 oktober 2011 14:46

  Har sovit hos syster i helgen och vaktat Hubbe (bilden) och Nisse :) Dom var jättesnälla som vanligt. Blev en promenad upp till torpet på förmiddan. Lite kyligt men strålande sol. Det luktar så gott i skogen nu och fint är det med alla höstlöv.Har varit till Birsta en sväng och fyndat ett par perfekta byxor på Återkommande Mode. Älskar at fynda och det är inte lätt att hitta byxor som sitter bra.

Red ju Takida i fredags. Jättekul, han var mjuk och fin, men orkar inte så mycket. Han har bara blivit sporadiskt riden dom senaste månaderna. Galoppen kändes starkare och han var pigg så det har nog varit bra för honom att ta det lugnt ett tag.  Karro var med och fotade lite med mobilen. Kommer bilder framöver. Igår sprang jag ett varv runt Sidsjön . Det gick riktigt bra :) Ikväll blir det yoga och det kan nog behövas. Blir stel av både ridningen och löpningen. Nu ska jag sätta mig och läsa en stund. Har snöat in på deckare, just nu läser jag Mari Ljungstedt. Helt ok.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards