Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Gabriella Blom - 23 juli 2009 18:54

Började med att åka in och lämna bilen på besiktningen. Hade ingen tid men dom var snälla att ta den när det blev en lucka. Allt gick bra som tur är.Hem och släppa ut hästarna.Sedan åt jag frukost och skjutsade sonen till en kompis.Mockade och fikade hos mamma.Sen tog jag ut Karat på en ridtur. Han är helt ljuvlig =) Så otroligt snäll. Han går redan bättre.Börjar jobba i rätt form. Fast jag tar det väldigt lugnt. Galopperade lite både höger och vänster. Han har väldigt trevlig galopp.Men orkar inte så mycket. Jag funderar allvarligt på att behålla honom. Vi får se vad som händer. Han kommer att bli så fin.Igår var jag och red Johan. Där har vi en till underbar kille. Tänk att jag har glädjen att rida 3 vackra ljuvliga hästar den här veckan.Ibland har man tur  =) Nu jobbar jag fre lör sön. På måndag ska jag åka neröver och träffa en islandskille. Berättar mer om det senare.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards